Saltar al contenido
¡Oferta!

Upper- intermediate English Course

75,00 

Formación permanente:
Curso Universitario acreditado por Universidad UEMC

Duración: 60 horas | 2,4 ECTS

Duración mínima: 1,2 semanas
Metodología: online
Evaluación: 100% test autoevaluables
Certificación: Obtención de Diploma de extensión Universitaria expedido por UEMC
Convocatoria: Abierta, comienzo inmediato

Más información sobre cursos baremables

Categoría:
PresentaciónPrograma

Upper- intermediate English Course

curso acreditado uemc-aulaformacion
Finalidad y objetivos

Programa formativo para el aprendizaje del idioma de inglés en el nivel intermedio. Los Objetivos Generales son:

  • Que los estudiantes sean capaces de utilizar USED TO en sus diferentes formas para hablar de hechos o hábitos pasados.
  • También usarían PERFECT FORMS de los verbos modales para hablar de situaciones pasadas.
  • Los estudiantes deberían poder hablar sobre sus preferencias generales o específicas usando PREFER and WOULD RATHER. El alumnado deberá manejar THE PASSIVE VOICE and THE REPORTED SPEECH.
  • También serán capaces de expresar acuerdos y desacuerdos mediante el uso de SO… and NEITHER.
  • Los alumnos deberán manejar los diferentes tipos de CONJUNCTIONS como forma de articular ideas.
  • Finalmente los estudiantes deberían poder utilizar CAUSATIVE CASE particular del idioma inglés con HAVE, GET and MAKE.
  • Los alumnos tendrán la posibilidad de ejercitar su comprensión auditiva mediante varias grabaciones y vídeos que muestran diferentes situaciones de la vida.

Destinatarios

Programa para Estudiantes iniciados en el proceso de aprendizaje del idioma inglés.

Duración, metodología, evaluación y requisitos de acceso

Programa de 60 horas (2,4 ECTS):
Matrícula abierta todo el año
Modalidad 100% online
Duración: 6 semanas
Duración mínima: se podrán realizar un máximo de 2 créditos a la semana.
Evaluación: Para la obtención del Certificado /Diploma del curso universitario será necesario superar los test de las unidades didácticas respondiendo correctamente a un mínimo del 70% de las preguntas formuladas en cada test. Posibilidad de recuperación de las evaluaciones suspensas.
Requisitos de acceso al curso y al diploma universitario: Personas mayores de edad que quieran formarse para un desarrollo profesional. No se requiere titulación alguna.

1. USED TO , BE + USED TO, GET+ USED

The use of USEDTO + INFINITIVE. The use of BE + USEDTO + GERUND The use of GET + USEDTO + GERUND Video Exercise : Fill in the blanks : Talk About your Job

2. PERFECT MODALS

The use of CAN/COULD + HAVE+ PAST PARTICIPLE.. The use of MAY/MIGHT + HAVE+ PAST PARTICIPLE The use of SHOULD + HAVE+ PAST PARTICIPLE The use of MUST + HAVE+ PAST PARTICIPLE Video Exercise : Fill in the blanks : He is not available

3. EXPRESSING SPECIFIC OR GENERAL PREFERENCES

The use of WOULD RATHER + (bare verb) for specific or general preferences The use of WOULD PREFER + (by to + infinitive or a noun.,) The use of PREFER + (by to + infinitive or a noun.,). Listening Exercise: An Interview with Jenny Longton Listening

4. PASSIVE VOICE IN AL TENSES

The PASSIVE VOICE in all tenses The VERB TO BE + PAST PARTICIPLE in the passive voice. Video Exercise : Fill in the blanks : A visitor in the office

5. REPORTED SPEECH IN

The Reported Speech in affirmative and Negative sentences. Necessary changes in tenses and pronouns. Video Exercise : Fill in the blanks : Roman Bath

6. REPORTED SPEECH IN COMMANDS AND QUESTIONS

The Reported Speech in affirmative and Commands and questions Necessary changes in tenses and pronouns. Listening Exercise: Lost At Sea

7. AGREEMENTS AND DISAGREEMENTS

The use of So… and Neither So… to. Either Neither Listening Exercise: Aggressive Driving

8. COORDINATING CONJUCTIONS

FANBOYS the coordinating conjunctions in English and their use Listening Exercise: My local Newspaper

9. CORRELATIVE CONJUCTIONS

The Use of the conjunctions which work in pairs Listening Exercise: Pollution

10. THE CAUSATIVES FORMS

The use of HAVE, MAKE and GET as well as other forms to express the causative form.: Video Exercise: Fill in the blanks : Would like to leave a message participle.

11. THE INDRECT OBJECTS

Two forms of expressing the sentences using INDERECT OBJECTS DITRANSITIVE verbs Listening Exercise: Be Careful Online

12. DOUBLE OBJECTS IN A SENTENCE

To differentiate DIRECT OBJECTS FROM INDIRECT OBJECTS.. The use of complex objects with verbs that use I SUBJECT + VERB +OBJECT+ INFINITIVE Listening Exercise: An Old Country Hours

También te recomendamos…